Szeretettel köszöntelek a Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Egerben állítottak forgalomba hétfőn Magyarországon elsőként egy olyan Ikarus buszt, amelyet a világ legmodernebb, a német ZF által gyártott „Ecolife” automata váltójával szereltek fel.
A „V 134” típusjelű, alacsonypadlós, közel 50 millió forint értékű, 109 utas szállítására alkalmas járművet a Magyar Autóbuszgyártó (MA) Kft., az Ikarus márkanév tulajdonosa készítette. Mint a próbaút alkalmával Liptai Árpád, az MA képviselője elmondta: a belföldi jogi személyek által birtokolt, 85 munkást foglalkoztató társaság 2009 szeptembere óta eddig 75 magyar tervezésű és kivitelezésű autóbuszt gyártott Budapesten. Emellett foglalkoznak a régebbi Ikarus típusok felújításával is. Eddig valamennyi terméküket belföldön értékesítették, ugyanakkor céljaik között szerepel a volt Szovjetunió, illetve a Közel-Kelet piacainak meghódítása. Az elmúlt évi árbevételük elérte az 1,7 milliárd forintot – mondta Liptai. A ZF, amely a világ legnagyobb hajtástechnológiai konszernje, egyébként gyártó üzemet és fejlesztő részleget működtet Egerben. Ugyanakkor a buszba beépített sebességváltó, illetve a szintén ZF típusú futómű és kormánymű Németországban készült. A hároméves tesztelést követően sorozatban gyártott, 6 fokozatú elektrohidraulikus vezérlésű váltó alacsonyabb fogyasztást eredményez. Ugyanakkor hidraulikus fékje segítségével szinte teljesen kiiktatható a hagyományos fék használata. A járművet a helyközi közlekedés mellett az egri tömegközlekedést is működtető Agria Volán Zrt. üzemelteti. Mint azt Kelemen Imre, a cég vezérigazgatója elmondta: a 600 embert foglalkoztató társaság összesen 192 autóbuszt üzemeltet. Éves árbevételük eléri a 3,7 milliárd forintot. A cég járművein naponta mintegy 90 ezren utaznak – mondta a cégvezető. A próbaút zárásaképpen együttműködési megállapodást írt alá a helyi közösségi közlekedés fejlesztése érdekében Habis László, Eger polgármestere (Fidesz) és Kelemen Imre. (MTI)
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!