Szeretettel köszöntelek a Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
.
Miskolc - Miskolc a Közlekedésfejlesztési Operatív program keretében kíván pályázatot benyújtani az Avasi sikló megvalósítására, írta csütörtökön az Észak, valamint portálunk is, miután Káli Sándor polgármester és Simon Gábor belvárosi biztos sajtótájékoztatót tartott az ügyben
A témában élénk levelezés folyik az Agorán, az Észak-Magyarország internetes levelező fórumán. Többek közt azt firtatják, hogy milyen szerepet tölt be a Patak kft., amely megbízóként szerepelt a levelezők által talált, megvalósítási tanulmányt tartalmazó honlapon. A felvetett kérdésre (Akkor most ki a beruházó: a kft. vagy a város?) a miskolci önkormányzattól kaptuk a választ. Ahhoz, hogy az önkormányzat európai uniós pályázatot tudjon benyújtani a siklómegvalósítására megvalósíthatósági tanulmánnyal kell rendelkeznie, írták. Az önkormányzat először megvalósíthatósági előtanulmányt készítetett 2009. év októberében. Ezt követően az Nemzeti Fejlesztési Ügynökség előírásának megfelelően az idén márciusban rendelte meg a sikló részletes megvalósíthatósági tanulmánya és tanulmánytervét, készítőit minden esetben árajánlatok és referenciák alapján választották ki. A legjobb ajánlatot adták Az előtanulmány készítésére a legjobb ajánlatot a Patak Kft. adta, amely az Észak csütörtöki cikkében leírtaktól eltérően nem parképítő cég. A Patak Szolgáltató Kft. 1996 óta foglalkozik építési műszaki feladatokkal. Kezdetekben alapvetően közúti közlekedési tervezési feladatokat végzett, 2006-tól tevékenysége alapvetően mérnöki tevékenységre terjed ki. A Patak Kft. a megvalósíthatósági előtanulmányt több altervező bevonásával készítette el. A részletes megvalósíthatósági tanulmányt és tanulmánytervet azonban – a szintén a legjobb ajánlatot adó – Közlekedés Fővárosi Tervező Iroda Kft. készítette több altervező bevonásával. A projekt – a Kormány és Nemzeti Fejlesztési Ügynökség jóváhagyása esetén – önkormányzati beruházás keretében valósul meg. ÉM
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!