Szeretettel köszöntelek a Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Jobb Magyarországért Mozgalom Borsod vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
.
Nem éltünk a lehetÅ‘ségekkel, noha 1991-ben megkezdÅ‘dött - Jugoszlávia
>szétesésével - a trianoni rendszer felbomlása. Nemzetünk atomjaira való
>szétesése, a maradék magyarság millióinak totális tudati leépülése, vagy
>ahogyan Balczó András fogalmaz, "zsidó gyarmattá" süllyedése következtében
>az igazi tragédia 90 év távlatából valójában nem az, ami akkor történt,
>hanem ami azóta, az, hogy 1945 óta még a megmaradt 93 ezer
>négyzetkilométernyi csonka országot sem vagyunk képesek testben és lélekben
>megtartani.
>
>Tengernyi irodalma van annak, mi történt Trianonban és miatta, de kevés
>írásmű foglalkozik valódi okaival. Ezért elengedhetetlen a kilencven évvel
>ezelÅ‘tt történtek miértjeire való válaszkeresésünk.
A kiegyezéstÅ‘l Szarajevóig terjedÅ‘ idÅ‘szakra kell visszanyúlnunk. Ezeket az
>évtizedeket a kommunista és liberális történészek haladó, "felfelé ívelÅ‘"
>korszakként értékelik, materialistákként a történelemben csak a gazdasági,
>kereskedelmi folyamatokat értékelve. A nemzeti elkötelezettségű
>értelmiségiek azonban Szabó DezsÅ‘vel értenek egyet, aki "végzetes
>évtizedek"-nek tekintette az "ólevendula illatú" Ferenc József-korszakot. A
>liberalizmus, majd a népek, nemzetek közötti tényleges és végzetes
>különbségeket lekicsinylÅ‘ vagy egyenesen letagadó, világpolgárságot hirdetÅ‘
>szemlélet magyarok millióit tette már akkor is agymosottá. Ha az ember ezen
>évtizedek irodalmát tanulmányozza, méltán döbben meg és háborodik fel azon,
>mennyire idegen szokások terjedtek el hazánkban már akkor is. A gazdasági és
>kulturális élet irányítói között egyre kevesebb lett a magyar. A
>törvényhozásban meddÅ‘ közjogi kérdésekrÅ‘l folyt a vita. A közszellem
>elzsidósodott. A vallási élet is pangott, legaláb bis Prohászka Ottokár
>fellépéséig. A század végén katolikus papok egy csoportja egyenesen
>Judapestnek nevezte fÅ‘városunkat, amiért a galíciai zsidók új Jeruzsáleme
>lett. Szekfű Gyula, a kor kitűnÅ‘ ismerÅ‘je, "Három nemzedék és ami utána
>következik" című elemzésében nem véletlenül tekintette a magyarságra
>károsnak, sÅ‘t veszedelmesnek a zsidóság világtörténelmileg páratlan
>térfoglalását, amely legkézzelfoghatóbban a gazdasági, kereskedelmi életben
>nyilvánult meg. "Egész Magyarország ipari és kereskedelmi élete egyetlen
>szervezet láthatatlan, jól elrejtett akaratának volt alárendelve, a
>Rotschild-érdekeltségnek." (Halla Aurél-Dobrovics Károly: Magyarország
>története különös tekintettel iparra és kereskedelemre. Bp. 1936. Monopol
>Könyvkiadó Vállalat. II. köt. 311. old.) Mi sem jellemzÅ‘bb a korra, mint
>amit Bangha Béla jezsuita atya ír (Összegyűjtött munkái, 30. köt., 265.
>old.): "plébános is csak az lehetett a fÅ‘városban, aki elÅ‘bb
>végigkilincselte a nagyrészt zsidó városatyák la kásait s nem egyszer szinte
>kézcsókra kellett görnyednie zsidó asszonyok elÅ‘tt, hogy katolikus plébános
>lehessen".
Az elsÅ‘, Trianont elÅ‘idézÅ‘ belsÅ‘ okot legtalálóbban a nemzet gerinctörésének
>nevezhetjük, amely a magyar szellem fokozatos feladásához vezetett, és
>sokkal súlyosabb következményekkel járt az idegen országok
>zsákmányszerzéseinél, hiszen egy nemzet számára csak az vész el, amirÅ‘l
>önként lemond.
>
>A második, a külsÅ‘ ok a nemzetiségi és nagyhatalmi erÅ‘tényezÅ‘kben leledzik.
>Tény, hogy a tizenkilencedik század végére viszonylag önállóvá váló,
>kapcsolatait a franciákkal keresÅ‘ Románia a dákóromán elmélet jegyében a
>Monarchia feldarabolására törekedett, Erdély elfoglalására. A szintén
>aránylag önálló Szerbia még nagyobb veszélyt jelentett: Oroszországgal
>kereste a kapcsolatot, hogy az északi és déli szlávokat egyesítse egy nagy
>birodalomban, ami a Monarchia szétverésével volt megvalósítható.
>Leigázásunkról szÅ‘tt korántsem oly délibábos terveiket leghathatósabban a
>zsidó szervezetek és a szabadkÅ‘műves páholyok támogatták. Tény, hogy az
>Alliance Israelitée Universelle már 1910-ben felhívásban fordult tagjaihoz,
>hogy fogjanak össze Galícia és "Ausztria-Magyarország" elfoglalásáért. Ha
>hazánk akkori statisztikai mutatóit megvizsgáljuk, azt mondhatjuk, hogy az e
>felhívásban meghirdetett törekvés már az 1870-es években is létezett, és
>hogy milyen sokat tettek megvalósulásáért , leginkább Kovács Alajos
>tanulmánya adatolja (A zsidóság térfoglalása Magyarországon. Bp. 1922.).
>LegerÅ‘sebb fegyverük ehhez a szabadkÅ‘művesség lett. A magyar értelmiség, a
>kereskedelmi, ipari- és sajtóélet igen sok vezetÅ‘ és vezetett tagja
>valamilyen szinten vakolt a páholyokban, nemcsak Budapesten, hanem a vidéki
>nagyvárosokban is. Sok naiv ember csatlakozott hozzá (például a Székelyföld
>legjobb ismerÅ‘i közül Benedek Elek, Orbán Balázs és Szádeczky Kardoss
>Lajos), mert '48-as, ellenzéki, hazafias hangokkal próbálták becserkészni a
>közállapotokkal elégedetlenkedÅ‘ honfitársainkat. Igazi vezetÅ‘i azonban
>többnyire gyökértelen, gyakran még a magyar nyelvet is csak törve beszélÅ‘ és
>író zsidók voltak. Huszár Károly miniszterelnök1920-ban és Palatinus József
>1938-ban közzétett statisztikája szerint 5000 szabadkÅ‘műves testvér
>dolgozott hazánkban az említett, 1910-ben közzétett célért. VezetÅ‘ik nem is
>rejtették véka alá valódi céljaikat, így például Weiszfeld (Vázsonyi) Vilmos
>orsz ággyűlési képviselÅ‘ a századfordulón élesen bírálta a
>történelemtankönyveket, amiért katonai erényeinket dicsÅ‘ítik, és javasolta,
>hogy legyünk pacifisták.
A harmadik ok a kifejtettekbÅ‘l egyértelműen következÅ‘ önfeladás volt.
>KétségbeejtÅ‘en közönyöseknek bizonyultak - tisztelet néhány kivételnek -
>politikusaink. A korabeli történelmi forrásokat, naplókat,
>visszaemlékezéseket, a hivatalos diplomáciai okiratokat tanulmányozva
>megállapítható, hogy világtörténelmileg páratlan közöny uralkodott politikai
>életünkben. A pánszláv, pángermán, zsidó, szabadkÅ‘műves aknamunkáról mintha
>a Parlament, a közélet tudomást sem vett volna. Ezt alaposan ki is
>használták a Kárpátokon túl. Például egy brit újságíró, Seaton Watson
>(álnevén Scotus Viator) szemrebbenés nélkül uszított: az elsÅ‘ világháború
>elÅ‘tti évtizedben többször ellátogatott a Felvidékre, majd hazájában kiadott
>könyveiben gyalázta Magyarországot, azt sulykolva olvasóiba, hogy elnyomjuk
>a szlovákokat. Å persze tudta, hogy ez nem igaz, de a gyanútlan brit és
>európai közvéleményt így akarta "megdolgozni", és bizony az antanthatalmak
>elsÅ‘ világháború végi tárgyalásain Clemenceau, Llo yd George, Wilson
>hallgattak rá. Nem volt viszont felelÅ‘s magyar reagálás, diplomáciai
>ellenlépés - ha más nem, legalább az, hogy felvilágosító ellenkönyveket
>írunk vagy irattatunk idegen nyelveken. Történészeink közül Szilágyi Sándor
>már 1875-ben figyelmeztetett a román törekvésekkel kapcsolatban arra, hogy
>ezek "nem tréfa dolgok", de hol, melyik vezetÅ‘ politikusunk hallgatott rá?
>Az erdélyi románság honfoglalásának nem volt akadálya, így "hárommillió hold
>földet vásárolt össze a magyar, székely és szász birtokállományból", miután
>az erdélyi román bankok "olcsó kölcsöneikkel magukhoz csalták a magyar és
>székely birtokosaikat: földjét irgalom nélkül elárvereztetik s román kézre
>juttatják". (Kovalovszky Miklós-Solt Andor: Gróf Károlyi Sándor élete és
>alkotásai. Bp. 1942. 51., 52. old. A román birtokfoglalást részletezi Tokaji
>László könyve: Eladó ország. Kolozsvár, 1913.) Cseres Tibor pedig a
>"Vízaknai csaták" című regényében leírja, hogy gróf Tisza István 1916-ban
>sem akarta még komolyan venni a román fenyegetéseket.
>Politikusainkat nem érdekelte továbbá az sem, hogy Párizsban már 1903-ban a
>Francia Nagypáholy nemzetközi konferenciát tartott arról, miként lehetne
>Ausztria-Magyarországot feldarabolni, akár háború kirobbantásával is. E
>céljuk megvalósítása érdekében 1917. június 27-e és 30-a között ismét
>összeültek Párizsban, és itt már a részletekben is megállapodtak. Csak az
>alkalmas pillanatra vártak még. Mivel az antanthatalmak katonai ereje
>1917-re már katasztrofálisan megcsappant, hazánk feldarabolására sem a
>pánszláv törekvések, sem az azokat kísérÅ‘ nemzetiségi villongások, sem maga
>a szabadkÅ‘művesség nem volt önmagában elegendÅ‘, ezért népünk
>bolsevizáltatására tettek kísérletet. Ami meg is történt 1919-ben: a 133
>napos, ízig-vérig talmudista patkánylázadásnak a trianoni döntés mértékének
>megállapításában való kulcsszerepe aligha kétséges. Enélkül is
>megcsonkítottak volna ugyan bennünket, de nem ennyire.
>
>Szabó DezsÅ‘ elhíresült mondatával ragadható meg az önfeladás lényege: "A
>magyar az állatvilág legképtelenebb fajtája." Miért? Válaszolt is rá:
>"Gyalázatosan rosszak propagandisztikus képességeink."
>
>Éppen erre való tekintettel kénytelen vagyok arra a végkövetkeztetésre
>jutni, hogy 1920 óta nem a Trianont elÅ‘idézÅ‘k változtak meg - ó, nem, Å‘k
>örökifjak, akár Párizsban, Moszkvában, Washingtonban vagy Tel-Avivban élnek
>-, hanem mi. Akkor még áldozatok voltunk, saját balekségünk és idegen
>étvágyak áldozatai, most viszont már bűnösök vagyunk. 1920-ban - minden
>belsÅ‘ és külsÅ‘ megtöretés ellenére - még hivatkozhattunk arra, milyen galád
>volt velünk Clemenceau, Lloyd George, Wilson, de ma már nem. Eltelt 90 év.
>1938 és 1941 között visszavettünk ugyan elrablott területeinkbÅ‘l egy
>keveset, de azóta mi történt?
Nem éltünk a lehetÅ‘ségekkel, noha 1991-ben megkezdÅ‘dött - Jugoszlávia
>szétesésével - a trianoni rendszer felbomlása. Nemzetünk atomjaira való
>szétesése, a maradék magyarság millióinak totális tudati leépülése, vagy
>ahogyan Balczó András fogalmaz, "zsidó gyarmattá" süllyedése következtében
>az igazi tragédia 90 év távlatából valójában nem az, ami akkor történt,
>hanem ami azóta, az, hogy 1945 óta még a megmaradt 93 ezer
>négyzetkilométernyi csonka országot sem vagyunk képesek testben és lélekben
>megtartani.
.........................................",,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!